dimecres, 23 de febrer del 2011

Campinat de Catalunya de duatló de muntanya.

En el 1er tram de correr amb Xavier Torrades


Aquest any el campionat de Catalunya de duatló era a Sant Joan de les Abadesses.
Just una setmana després de la marató i en un circuit on 2 anys enrera vaig tenir una dura caiguda on em vaig trinxar 2 dits de la ma.
Aquest any venia amb moltes ganes de fer-ho bé encara que un pel cansat.




La baixada dura i perillosa plena de pedres.

El dia de la cursa estava molt animat i descansat de tota la setmana de relax, ja desde el tret de sortida em vaig sentir millor del que pensava i així en les 2 voltes del dur circuit de correr vaig acabar entrant a boxes 7é no gaire lluny dels 1ers.
Ja entre la transició i els 1ers trams de la bici , vaig anar remontant per arribar a la zona més dura del circuit ja en 3a posició.



A la 2a volta del sector de btt tot solet en 3à posició.

Tot seguit en un tram de corriol i una ràpida pista em van servir per anar agafant diferencies respecte als perseguidors i també adonar-me que els 2 1ers ja estaven molt lluny.
El pedregal que era la baixada i la 2a volta ja les vaig fer tot sol gaudint molt del circuit.
Ja en arribar a boxes l'ùltim tram de correr va ser un pur tramit per aconseguir un 3er lloc sorprenent per a mi després de l'esforç de la setmana passada.

Per davant 2 màquines es van disputar el triomf en l'ultim tram de correr.
El guanyador finalment va ser el Francesc Freixer i 2on l'Aleix Fabregas, felicitats per la gran cursa.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada