diumenge, 7 de novembre del 2010

8è Duatló de Puig-Reig

Moments abans del tret de sortida.


1à cursa de la temporada, el Duatló de Puig-Reig dins del calendari del circuit de duatlons
terra endins
Moltes ganes després de tant de temps sense fer un duatló.
Més de 300 inscrits i molt bon ambient abans de sortir.
Tret de sortida i gas, em posso a tirar per saber com estic, rapidament veig que encara
no tinc ritme de cursa així que decideixo afluixar un pel.
Ja sóm 3 els que anem cap de cursa en el tram rapid i planer.
Al km 4 la cosa canvia i un fort corriol de pujada possa les coses al seu lloc i quedo 3er a
escasos metres dels 2 1ers.
Coronem un turo i trialera de baixada ràpida i técnica per arribar a boxes a 15 segons del 1er.


Transició amb la Niner i els nous colors del meu nou equip Distance.

En el sector de bici el Francesc Freixer em deixa enrera i atrapo al 2on classificat amb el que rodo una estoneta.
Després tot solet gaudint d'uns corriols espectaculars.
En l'ùltim tram del sector, força dur, un duatleta s'apropa pero sense donar-me cassa.
Repetim la trialera del tram de correr peró amb la bici que divertida!

I vinga altre cop a boxes i a fer els 2km del tram de correr, tranquilet ja que vaig sol.

Finalment 2on, darrera el Francesc Freixer que ara per ara està un altre nivell. Pero content pel resultat i amb ganes d'anar agafant ritme de cursa.

Molt content també pel comportament de la Niner scandium i desitjan tenir ja la de carbono.

I la setamana que ve la Behobia!!!!!!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada