diumenge, 16 de gener del 2011

Duatló Mataró


Al pódim amb els colors de Distance.


Després de 2 victories en els 2 últims duatlons, avuí 2à posició al duatló de Mataró.
En una cursa on el 1er correr molt rapid m'ha deixat un pel enrederit finalment he agafat la Niner el 9é a poc més de 50 segons del cap de cursa.

El sector de btt, espectacular, gairebé tot corriol ha fet que gaudis com mai amb la 29" al contrari del que pensava molta gent.

El Francesc Freixer ha marxat tot sol camí d'una fàcil victória per darrere l'Ever i jo em anat recuperant per instalar-nos sols en 2á i 3á posició per arribar junts a l'últim correr on finalment he aconseguit guanyar-lo i pujar al 2ón calaix del pódium.





Podium amb el Francesc(1er) i l'Ever(3er)




2 comentaris:

  1. Felicitats Pau. Jo amb les teves cames també aniria ràpid amb una 29er,.... I amb una 26, jejeje

    ResponElimina
  2. Enhorabona campió. El circuit català el tens a la butxaca. M'encanta poguer dir : "amb aquest del podi jo havia fet MTB", ja, ja. Salut y Zamora for ever!

    ResponElimina