dilluns, 20 de setembre del 2010

Extreman Menorca


4:37:42 el meu temps en la 1a edcició de l'Extreman Menorca.
Vaig acabar molt content!



Brutals els 90 km de bici.

La setmana passada vaig disputar l'Extreman de Menorca, un triatló de mitja distancia.

A la sortida prop de 300 valents a les 7:30 del matí esperant gaudir d'un gran dia de triatló.

La natació que es feia a la bahia de Fornells, en unes aigues tranquiles i cristalines, vaig nadar força be per sortin el 140 força sencer.

La bici espectacular en tots els sentits: recorregut brutal per carreteres secundaries molt trencacames, un no parar de remuntar i molt bones sensacions.

I finalment una mitja marató on vaig començar a correr dels 20 1ers per acabar fent el 7e en una mitja marató dura per la calor i les 3 pujades a la torre de Fornells.

Vaig passar els 10 km per sota de 40 minuts per acabar acusant l'esforç de la bici i les altes temperatures acabant la mitja en 1:37 mes o menys.

Molt content pel resultat, les sensacions i el que vaig disfrutar durant el trasncurs de la prova.

Espero poder repetir l'any que ve!!!!!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada