diumenge, 9 de maig del 2010

Terra de Remences 2010

Avui he anat amb el meu germà a correr la cicloturista amb més participació de la temporatada.
La ja mítica Terra de Remences amb 3ooo participants, 3 ports de 1a i un de 2a en total 2600 metres de desnivell positiu.
Si ja de per si és dura, avui ho ha estat encara més ja que en els 2 primers ports ha plogut i feia força fred sobretot en la 2a baixada.
He anat amb el grup capdavanter fins enfilar el port de Bracons on 5 ciclistes entre ells el meu germá han fet feina i s'han escapat per darrera he agafat el meu ritme i he fet la resta del port solet al meu ritme.
A la baixada he aprofitat per menjar i recuperar forces, ja en el pla he esperat a que vingués algú pel darrera i així ha estat, un grupet de 10 ciclistes ha aparegut.
Hem enfilat camí cap a l'últim port on un fort ritme ha fet que quedesim 5 valents per coronar el coll de Condreu i fer l'última baixada que ens duia a la l'arribada.
Al final una molt bona 7a posició amb un temps de 5:00:02.
El meu germá ha fet 5e amb un temps de 4:56:27 patint al final, ja que s'ha quedat sol en l'últim tram de la cursa.
Us deixo el link amb la classificació.

http://82.223.114.133/inscripcio/clasificacio.php

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada