dilluns, 21 de març del 2011

Mitja marató del Maresme.

Ahir es va disputar la Mitja marató del Maresme, amb sortida i arribada a Calella.
El meu germá i jo varem anar-hi per fer un bon entrenamnet de qualitat de cara als nostres propers reptes.
Jo volia saber si estic ràpid de cara a la marató de París
En teoria la mitja és molt ràpida amb un traçat força pla.

Pero el dia no ens va acompanyar i un lleuger vent lateral va fer que aviat sabesim que no fariem grans marques.
Tot i aixó em vaig exprimir per anar agafant sensacions de cursa.
Vaig disputar gairebé tota la cursa amb 2 correrdors del Pratenc, al girar a Santa Susana i passar un parell de passos a nivell un desl 2 va cedir i al km 16 em vaig quedar sol al cedir l'altre corredor així doncs tot sol vaig afrontar l'última part, ja un pel justet de forces pero mantenint el ritme de cursa i tirant de cap. Just davant tenia al meu germà que també anava tot sol a uns 20 segons.
Volia intentar apropar-me a la 1:11 pero finalment 1:12:45 mala marca per l'estat de forma en el que estic, peró millor marca personal.
El millor les bones sensacions amb les que em quedo de cara a afrontar els ùltims entrenaments
que em queden que seran força durs.

I a nivell de curiositat dir que el meu germá va fer 9e i jo 10e amb només 15 segons entre els 2.

Poques vegades arribo tant aprop d'ell.

París espera el dia 10 d'abril!!!!!!!!!




1 comentari:

  1. Pau, el 29er que et va saludar diumenge a les aigües, sota la pluja vaig ser jo, que em sembla que ni et vas enterar, anaves a bon ritme!!!

    Salut!
    Bernat

    ResponElimina